maandag 6 december 2010


Hallo!
Alles goed met jullie? Een dikke maand geleden kwam ik bij jullie een engelse cocker spaniël kopen.
Zoals ik beloofd had stuur ik jullie nu enkele foto's van onze Bruce, het heeft wat langer geduurd maar het was niet simpel om foto's te nemen van onze actieve vriend.
De zindelijkheidstraining begint beter en beter te gaan.
Voor de dierenarts hadden we een beetje bang maar daar gaf hij geen kick.
Hij bijt graag, zo zijn er al een tapijt en een paar stukjes van de meubels gesneuveld alhoewel hij genoeg speelgoedjes heeft.
Hij luistert naar de commando's zit en vraag (wel alleen als hij er zelf zin in heeft want een sterke wil heeft hij zeker en vast)
Hij leeft helemaal op tijdens zijn dagelijkse wandeling, speelt graag buiten (hij is zot van de sneeuw) en is heel graag in gezelschap van mensen. Hij heeft zijn vast plaatsje voor de kachel, daar sleurt hij zijn mandje mee naartoe om een dutje te doen.
Met de hond bij mijn ouders thuis klikt het niet echt, daar speelt hij de baas over.
Met het kindje van mijn vriend klikt het gelukkig wel, hij vindt Bruce de allermooiste hond van de hele wereld :)
Met vriendelijke groeten,
Dorien, Joeri & Bruce