maandag 18 juli 2011


hallo

Ik ben Kenno het lieve en ondeugende hondje van Johan en Katrien
op 8/07/2011 ben ik door mijn nieuwe baasjes opgehaald en ik was zo moe van de eerste trip met de auto dat ik pardoef in slaap viel in mijn nieuwe thuisje. Ik heb ook al snel kennis gemaakt met de honden van de buren waarmee ik eens flink geravot heb. De eerste nacht heb ik dicht bij mijn baasjes mogen slapen, maar nu moet ik in de bench s'nachts en dat lukt elke dag beter en beter.
Overdag mag ik het huis onveilig maken met mijn scherpe tandjes, want ik knabbel graag aan alles, vooral in mijn baasje zijn schoenen want die ruiken zoooooo lekker, daarom hebben ze nu voor mij heel wat speeltjes gekocht waar ik naar volle lust kan op bijten. Nu ben ik al heel flink gegroeid, en soms is er een ongelukje in huis maar ik ben al heel flink want ik probeer alles buiten te doen.

wil je de groetjes doen aan mijn broertjes en zusjes en ook aan mijn mama en papa
heel veel lieve lekjes en knabbeltjes Kenno

er zitten ook wat foto's bij van mij en mijn nieuw gezinnetje